duminică, 15 iunie 2008

0

Inca doua personaje

    Mi-am dat seama ca pe langa blocul meu mai sunt cel putin doua personaje interesante. Poate nu ascund povesti promitatoare ca oamenii de la coltul strazii, dar cine stie?
    Prima este o baba nebuna. Nu stiu cati ani are, dar la o privire mai atenta pare sa aiba mai putini ani decat i-ai da initial. Este cocosata, are parul valvoi si pare sa aiba vreo 70 de ani. Dar, cu toate acestea, conduce. Da, conduce. O Dacia Nova! Prima oara am observat-o iarna asta, cand a nins de a inecat strazile din Bucuresti. Iesise afara in niste sosoni colorati, cu capul lui Mickey Mouse itindu-se la varfuri. Matura zapada de pe o masina, dar am crezut ca ori e masina vreunei rude, ori mai castiga si ea un ban. Asa imbracata, arata super haios.
    Ei, dar in primavara am vazut ceva nemaivazut: observ o Dacia alba care mergea foaaaarte incet. Suspect de incet, asa ca m-am uitat mai atent. A luat curba inceeeet si a parcat. Iar din Dacie cine coboara? Baba. Nu mi-a venit sa-mi cred ochilor. Baba conduce?? Oaaau! Nu stiu daca sa-l numesc curaj sau nebunie. Probabil cea de-a doua varianta. Doamne fereste sa te intalnesti cu ea in trafic. Nu vreau sa ma gandesc la urmari!
   Intre timp si-a facut loc de parcare pentru handicapati. Mintali?? Si povestea nu se termina aici. Si-a vopsit pe capota masinii o cruce neagra. S-o pazeasca pe ea sau pe ceilalti soferi?? Am incercat odata sa intru in vorba cu ea, dar mi-am dat seama destul de repede ca nu pot lega o conversatie coerenta. Sau n-am avut eu destula rabdare...

   Despre al doilea personaj nu sunt prea multe de spus, decat ca este un poponar bataran. Se vede de la o posta ca este gay, pentru ca intra la categoria "femeie". Arata insa foarte interesant. Ma face sa ma intreb care este viata lui, ce lucreaza, ce ganduri are, cum este o zi obisnuita pentru el. L-am intalnit prima data la chioscul din coltul strazii. Toata lumea se uita ciudat la el. Ma rog, chiar aveau de ce, pentru ca iesea in evidenta cu trasaturile si gesturile efeminate, cu parul lui galbui in dezordine, cu hainele ciudate, un pic dezlanate, cu geanta atarnata de umar.
   Ultima data l-am vazut cu un prieten mai mic de statura, probabil "barbatul". Au coborat dintr-o masina scumpa, o marca "pentru cunoscatori". Nu-mi vine acum numele, desi forma logo-ului imi staruie pe retina.
   Ma gandesc ca gay-ul ar fi cel mai usor de abordat dintre toate personajele din zona. Poate ca el ar sta de vorba cu mine. Nu stiu sigur, zic si eu. Cine stie, poate ca si el este nebun...

   Mereu am avut o curiozitate ceva mai mare legata de gay. Nu mi-am satisfacut-o nici acum, pentru ca nu am cunoscut indeaproape niciunul. Ma rog, stiu pe cineva, care e un tip chiar dragut, dar nu prea recunoaste ca este gay. Deci cu atat mai putin vorbeste despre asta. Mor de curiozitate sa aflu cum este viata lui, ce gandeste, ce framantari are, cum se combina si alte de-astea. Dar nu as putea sa il intreb asa, direct. 
   Hmm, as putea sa fac un proiect fotografic pe aceasta tema. Cu ocazia asta as putea sa cunosc mai indeaproape si viata unor gay. Caci asta ma intereseaza, in primul rand. Dar oare vor accepta sa le fac poze? Poate ca nu vor avea incredere in intentiile mele... Desi am o fatza care, de obicei, inspira incredere. Pai daca nu incerc o sa raman la stadiul de intrebari...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca