joi, 5 iunie 2008

0

Din gandurile lui Tampila (2)

   Oare unde isi fac nevoile jandarmii care pazesc Nuntiatura Papala? E o casa tare frumoasa, pe Pictor Stahi, o strada unde locuiesc eu momentan. Pana in august, de fapt, ca dupa aia ne da afara. Deci trebuie sa rezolv misterul pana in august, ca dup-aia nu stiu cat de des o sa mai trec pe aici.
   Am observat eu o galeata in spatele gheretei lor, oare acolo fac pipi si caca? Intr-o seara l-am vazut pe unul dintre jandarmi carand galeata si aruncandu-i continutul ceva mai departe, langa un gard laturalnic, unde s-a instituit de ceva vreme o groapa de gunoi. Mi-a fost nu-stiu-cum sa ma duc pana acolo si sa inspectez continutul galetii. Curiozitatea n-a fost chiar asa de covarsitoare. Deci ramane intrebarea...

N-am aflat, desigur. Ba s-au mai strans si alte intrebari de acelasi fel - unde isi fac nevoile cei care lucreaza in gheretele cu bilete RATB, sau in chioscurile de la statiile de metrou care nu au toaleta publica, sau soldatii care pazesc focul vesnic ore in sir. Desigur, as putea sa merg direct la ei si sa ii intreb, dar parca imi place sa pastrez misterul...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca