duminică, 15 iunie 2008

0

Albumu' lui Tampila - Fara nume


Pai cam asta ar fi ultima poza. Nu seamana cu celelalte, am mai spus. Am stat si m-am gandit daca sa o pun in album sau nu, dar adevarul este ca imi place tare mult. Este printre primele poze pe care le-am facut pe film, dar nu asta este motivul. Intre timp, au aparut o gramada de poze cu reflectii. Copaci, oameni, cladiri, toate par mai interesante fotografiate intr-o balta. Acu' cativa ani le apreciam, ma rog, erau si mai putine. Acum m-am plictisit de ele pana peste cap. Si totusi, poza asta imi place la fel de mult. Nu toata lumea intelege ce e cu ea. Pe scurt, este o reflectie in zapada topita. Simplu...

Gasesc destul de greu poze pentru albumul meu... Dar si cand dau de una faina, bucuria e mare. N-am mai gasit ceva interesant de vreo jumatate de an. Nici macar nu le vanez. Majoritatea mi se ofera. E vorba si de noroc, si de atentie, si de moment...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca