duminică, 15 iunie 2008

0

Albumu' lui Tampila - Omul-copac




    Gata, m-am hotarat sa pun toate pozele care mi-au mai ramas din album. Mai sunt doua. Sau trei. A treia nu este totusi ca celelalte, asa ca ma gandesc daca sa o pun sau nu.
    Ei, dar sa revin. Copacul ciudat. Trebuie sa fii chior sa nu vezi ca are doi ochi si o gura hidoasa, cu un rictus la coltul drept. Da, dar asta nu e tot. Are si o mana stanga. Asta da copac ciudat. Daca ajungeti prin Prejmer, il puteti vedea la marginea satului. Nu pot sa va spun exact care dintre margini.
    Trebuia sa urmarim Caravana clatitelor, dar eu m-am oprit intrigat cand am vazut copacul asta. Ceva mi se parea in neregula, dar nu mi-am dat seama imediat ce anume. M-am tot invartit in jurul lui si pana la urma mi s-au deschis ochii. Piticu o luase inainte, noroc ca intre timp mi-am cumparat si eu un aparat mai mic, sa nu i-l mai cer tot timpul lui Piticu. Era sa ma pierd de grup, dar a meritat. Nu vezi toata ziua un om care a fost vrajit si s-a transformat in copac.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca