vineri, 30 mai 2008

1

Vreau un sens pentru aceasta zi

      Cred ca-mi place chestia asta cu blogul. Ma gandesc ce sa mai scriu. Si observ ca, pentru prima data, reusesc sa duc un gand pana la capat, fara sa ma pierd in ramificatii. Probabil caseta asta in sine ma face sa fiu ceva mai coerenta, ma ajuta sa-mi termin o idee. Imi place.
      In timp ce-l plimbam pe Bruno in dimineata asta, ma gandeam pentru a nu stiu cata oara ce sa fac cu aceasta zi care abia a inceput. Cum sa-i dau un sens. Ma gandesc la asta de fiecare data cand am o zi libera. Daca lucrez...e altceva, ziua nu imi mai apartine, cel mult seara...
      Deci, cum sa dau un sens zilelor mele libere? si de fapt, ce anume le-ar face sa aiba un sens? Sa fii multumit la sfarsitul zilei ca ai facut ceva in cele 12-14 ore in care ai fost treaz, sa-ti spui: uite, ziua asta nu a trecut degeaba, pentru ca am facut aia si aia...
      Ceea ce ma duce cu gandul mai departe, la sensul pe care il are de fapt viata unui om. Mda, e o intrebare veche, dar din pacate nu exista un raspuns care sa ma multumeasca. Poate ca voi gasi propriul meu raspuns, cine stie ?
      Deci, ce as putea face ca aceasta zi care mi se asterne inainte sa aiba un sens? Hmmm... Probabil ar trebui sa ma apuc de lucrurile pe care vreau sa le termin, cum ar fi site-ul meu, cartile pe care as vrea sa le citesc, pozele pe care ar trebui sa le pun pe stock, si lista continua.      
      Mi-am facut mai demult o lista luuunga cu tot ce as vrea eu sa fac. Oare pe unde o fi? Cred ca nu am bifat nici pana acum mare parte din acea lista. Poate o caut, sa vad ce s-a ales de ea. De fapt, as putea sa imi fac o lista noua, poate intre timp s-au mai schimbat dorintele.
      Si totusi, un sens acestei zile... Cred ca site-ul meu ar fi cea mai buna alegere, ar fi cazul sa lucrez un pic la el, nu? Daca as avansa cate putin in fiecare zi, l-as termina mai devreme sau mai tarziu. Stiu, stiu, inca nu ma simt cu adevarat pregatita. Nu am facut inca fotografiile cu adevarat bune, si poate de-asta ezit. Ar trebui totusi sa-i dau o forma, cu tot ce am eu mai bun acum....si sa adaug ulterior, pe masura ce apar fotografii noi (sper eu, mult mai bune).
      Ce-as mai putea face azi? Sa dau cu aspiratorul...ce activitate idioata! As prefera sa nu mai fac niciodata curat. N-am niciodata chef de asta, mi se pare ca imi rapeste timp pretios. Dar, care timp pretios? As face oare altceva mai bun cu timpul respectiv? De multe ori sfarsesc intr-o activitate banala, doar asa, ca sa treaca timpul. Si constat la sfarsitul zilei ca mai bine faceam curat, macar in felul asta ar fi fost ordine in jurul meu... In alte zile ies cu prietenii. Da, sunt fericita de multe ori cand fac asta. Dar e doar un surogat de sens, imi inchid ochii pentru moment, apoi ii deschid si constat ca mai trebuia sa se intample ceva in ziua respectiva, ca nu e de ajuns...
      Da, sunt suparata pe mine ca-mi pierd timpul aiurea. Macar de n-as constientiza lucrul asta, tot ar fi o treaba. Dar imi doresc totusi un sens, si lipsa unui sens ma face nefericita in fiecare zi in care am facut numai lucruri banale, doar asa, sa-mi umplu viata asta cu ceva. Nu pot s-o mai tin mult asa, suparata pe mine. Trebuie sa rezolv cumva situatia, nu?
      Ce as mai putea face? Poate o sa merg in parc sa citesc. Asta da, suna bine. Am o carte fff interesanta - Letting go of the camera - pe care cred ca o voi citi de 2-3 ori. Acum incerc sa o termin macar o data. :)

Un comentariu:

  1. Cand am scris asta? Acum un an? Nici pana acum nu am terminat cartea respectiva! In schimb, a fost extrem de eficienta, caci i-am urmat sfatul din titlu: I've let go of my camera...

    RăspundețiȘtergere

nu merge reply, asa ca