luni, 15 februarie 2010

1

Vechi dorinte

Ha haaa, m-am uitat astazi pe lista cu dorinte pe care am formulat-o intr-o primavara, acum aproape...DOI ani?! Aveam senzatia ca a trecut doar un an. De atunci nu am mai aruncat nici un ochi pe ea, jur. Straniu, nu? Unele dorinte m-au surprins - ietee, ce mi-am dorit eu acum doi ani! Hi hi! Nu ca nu mi-as dori aceleasi lucruri si acum.

Mda, deci intrebarea este: s-a schimbat ceva? Trebuie sa recunosc acum: sunt o persoana foarte delasatoare si complet dezorganizata. Am multe idei, multe dorinte, dar prea putine prind contur. Asa ca noua dorinta pe anul acesta este sa ma disciplinez. Nu pentru a face mai des ordine in camera sau pentru a deveni o buna gospodina. NO WAY! Ci pentru a pune naibii o data in practica dorintele astea, ca doar nu sunt un capat de lume.

Am totusi si realizari. Chiar si eu ma mir!!! Dar stai...punctul 12 este bifat nu pentru ca m-am dus eu sa-mi cumpar o orga, ci pentru ca am primit-o cadou de ziua mea! E drept, eram foarte hotarata sa o cumpar -candva-, ce bine insa ca am primit-o cadou inainte! Direct legat de punctul 12, s-a ameliorat si punctul 11 - am perioade in care cant aproape in fiecare zi. Alternand cu pauze mari de o saptamana...
A aparut intre timp punctul 12b - sa-mi iau un stativ pentru orga, caci momentan sta pe jos. Deci o am din octombrie, da? Iar acum este prea multa zapada ca sa imi pot cumpara stativul. Publicul: Rusine!! Huoo! Eu: Mda. Aveti dreptate.

Exista insa un plus: punctul 13. Chiar m-am apucat de compus. E drept, mai stangace, dar spre marea mea surpriza, am reusit sa scot ceva interesant. Ce n-as da sa am acum exercitiul din anii cand studiam pianul! Mi-ar fi teribil de folositor. Plus ca nu ma mai pricep asa bine sa transpun o piesa pe note. Sper sa ma tin de asta...e ceva special pentru mine.
Asa... altceva...punctul 15: nu am aprofundat italiana sau franceza, in schimb m-am apucat de spaniola si chiar am facut progrese. Acum pot sa ma uit la un film fara subtitrare si sa inteleg in mare parte despre ce este vorba. Sper sa ma tin si de asta.

In rest, nimic nu s-a schimbat. Nu am mers la cursurile de street-dance, nu am sarit cu parasuta si nici cu bungee (daca m-am zgarcit sa dau 80 de lei la Tg Mures...acum si asta era bifata!), nu am facut nici o scufundare si n-am calarit nici un cal, de schiuri nu m-am mai atins, de biscuiti nici atat (aaah), iar in ceea ce priveste pictura, n-am desenat nimic, in schimb am servit de model... Imagini, in curand, pentru doritori.

Aparat nou inca nu mi-am luat, ba chiar m-am indepartat de fotografie. Cu exceptia Barcelonei, nimic nu mi-a suscitat interesul in ultima vreme. Pana acum cateva saptamani, cand o discutie cu Maia m-a facut sa realizez ca sunt un pic prea inversunata vizavi de fotografie (nu detaliez). Si iata ca mi-am regasit ceva din pofta de a face imagini...Tocmai bine, caci vine primavara! Nu este doar Maia la mijloc, ci si Ufo, cu fixatia lui pe proiecte. Si cam are dreptate... {{Vreau o sansa de undeva ca sa ma repun pe shine, vreau sa se intample ceva frumos! :) Uite, uite cum sunt, nu pot sa ma automotivez...trebuie sa am mereu o motivatie exterioara. Bulshit!}}

Si primul lucru la care m-am gandit a fost site-ul (punctul 9), nici macar pana in ziua de azi eu nu am un site. Poate ca este mai bine asa, acum voi face o selectie la sange a fotografiilor. M-a bufnit rasul cand am vazut vechile selectii - zeci de poze neinteresante. Vreau sa-l fac si sper sa ...NU, il voi face. Gata, vreau sa termin cu "sper sa..." - trebuie sa fiu mai hotarata, ce naiba?! Am talent, ar trebui sa fac rost si de niscaiva ambitie. Adicatelea munca. Caci despre munca este vorba. Adica sunt lenesa de fapt? Nu m-as mira!  Ha ha!

Un comentariu:

  1. Aminteste-mi sa-ti propun ceva, dar neaparat...pentru cand vii in Sibiu! Aminteste-mi ca eu uit!

    RăspundețiȘtergere

nu merge reply, asa ca