duminică, 15 iunie 2008

0

Albumu' lui Tampila - Copilul calaretz




    Este a cincea, a CINCEA oara cand incarc aceasta poza. Pe bune!! Daca apas pe Backspace, functioneaza ca un Back la pagini. Ma intorc la nu stiu ce pagina dinainte si pierd poza. E a cincea oara. De fiecare data, ca un facut, am apasat pe tasta blestemata, si am pierdut tot. De patru ori am fost atenta sa nu mai repet greseala (ca prima data nu se pune), dar tot am comis-o. Oare acum o sa reusesc sa public totusi postul ? Daca nu revin, DA, AM REUSIT !!

        Nu, nu am reusit. S-a intamplat si a sasea oara. Incredibil, nu? Cred ca e ceva in neregula cu poza asta, altfel nu-mi explic. Deci, Copilule calaretz, vad ca esti tare greu de prins. Ia sa fiu mai atenta, poate o sa te vad alunecand ca o umbra si disparand de pe peretele ala igrasios. Dar nu, cred ca te-am prins acolo pentru totdeauna. Chiar daca cei mai multi nu vor crede ca existi. Dar eu iti vad obrajii bucalati si parul cretz. Dupa corp, nu poti fi decat un copilas. Si te vad suit pe un animal micutz care, dupa cum ii arata urechile, sunt aproape sigura ca este un magarus. O sarma iesita din perete sta pe post de zabala.
      Pe Copilul calaretz l-am intalnit la Medias. Este una dintre putinele poze pe care le-am facut atunci, pentru ca am stat doar o ora, intre doua trenuri. Pe acelasi perete, cineva scrisese cu creta "Salvatorul", probabil inainte ca tencuiala sa fie inundata de igrasie. Hmm, poate ca nimic nu este intamplator.     

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca