duminică, 1 iunie 2008

0

Albumu' lui Tampila - Cerbul



     
      Probabil trebuia sa-l prezint pe Cerb de la bun inceput, pentru ca a fost prima fotografie din albumul meu, facuta pe vremea cand Piticu lucra cu un aparat pe film. Trebuie sa recunosc ca nu am observat imediat ce intruchipa de fapt acest arbore ciunt si gaunos. Ceva mi s-a parut insa foarte interesant la el, asa ca i-am cerut lui Piticu aparatul si am facut o poza. Abia acasa, cand filmul a venit de la developat, am observat ca trunchiul semana destul de bine cu un cap de cerb. I-am vazut gura deshisa si botul intins inainte, ca si cum incremenise intr-un muget prelung, ochiul inchis, coarnele cam micute dar, totusi, se puteau numi coarne. M-am bucurat teribil cand l-am desoperit in fotografie. De atunci am inceput sa ma uit mai atent la lucrurile din jur... Niciodata nu stii ce minunatii pot trece pe langa tine daca nu esti pregatit sa le vezi...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca