marți, 15 mai 2012

0

Activitati copilaresti


         De doua zile bate un vant naprasnic, asa ca nu am mai mers langa lac. Pot spune ca imi lipseste... Asa ca ma invart fara rost prin casa.
         Citeam recent un articol despre un numar de lucruri pe care orice copil ar trebui sa le faca pana la 12 ani. Desi nu mi se pare o lista completa, am fost uimita cat de multe activitati din cele trecute acolo am lasat nebifate. Nu e de mirare, avand in vedere ca parintii mei nu mi-au luat bicicleta, nici role sau trotineta, nu m-au dat la inot sau patinaj si nici la schi, in schimb am luat lectii de pian si chitara si m-au dus in multe calatorii prin tara. A, si pana in liceu nu am fost in nici o tabara. (cat de trist sa fie asta?). Sa inteleg ca am avut o copilarie ratata? N-as putea spune, dar mi-ar fi placut sa incerc toate activitatile specifice unui copil obisnuit. Caci fiecare lucru are timpul sau...
         Cand am crescut, fiind ceva mai ambitioasa decat sunt acum, am invatat singura sa inot si sa merg cu bicicleta, pe role si patine am dat cateva ture, dar de schiat nu am incercat decat o singura data. Desigur, nu am atins maiestria pe care ti-o confera exercitiul constant din anii copilariei - abia acum o saptamana am invatat, in sfarsit, sa merg fara o mana pe bicicleta si, de asemenea, sa merg in picioare. Si a fost pentru prima data cand am lasat bicicleta sa ia viteza la vale, oau, ce sentiment grozav! Ei, toate aceste senzatii eu ar fi trebuit sa le traiesc demult. Ca adult, nu mai ai acelasi curaj irational de care da dovada un copil. Si parca nici cazaturile nu mai sunt la fel.

        Asa... Revenind la lista, sunt cateva lucruri pe care nu le-am incercat si as vrea sa le experimentez chiar si la aceasta varsta:

- sa construiesc o coliba (cred ca e tare distractiv);
- sa stau in spatele unei cascade (cand o voi gasi pe cea potrivita, sigur o sa incerc);
- sa fac rafting si sa navighez intr-o canoe (asta e mai complicat);
- sa aprind un foc fara chibrit (pot sa incerc chiar maine treaba asta);
- sa gasesc un loc cu harta si busola (mda, cred ca pe asta n-o s-o pun in practica prea curand).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca