miercuri, 9 mai 2012

0

Din gandurile lui Piticu (1)


      Am observat ca oamenii au tendinta de a migra in vecinatatea altor oameni, chiar necunoscuti, invadandu-le spatiul intim. Am constatat de multe ori in restaurant ca, desi sunt o multime de mese libere, oamenii se aseaza in apropierea meselor ocupate. In metroul gol, oamenii se aseaza langa altcineva, desi sunt destule scaune libere. La magazin, oamenii tind sa formeze o coada mai mare, desi alaturi exista case cu cozi mult mai mici.
      Inca nu am putut intelege pe deplin acest fenomen: exista o forta de atractie a multimii? Sau oamenii se simt stingheri daca e prea mult spatiu in jurul lor? Nu inteleg, pentru ca eu simt exact contrariul: imi place sa pastrez distanta fata de ceilalti oameni, pe cat posibil. In acest fel, le respect intimitatea si ma bucur si eu de a mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca