duminică, 6 mai 2012

0

Revin, recitesc, regasesc

Bine te-am regasit, jurnalule virtual... In ultimii doi ani am tot avut intentia de a scrie pe blog, dar se pare ca nu am trecut la fapte. Este incredibil cum trece vremea! Intre timp, a crescut si numarul piticilor, de la 19 au ajuns sa fie 25.
Am recitit cu drag cateva postari si mi-am dat seama ca e un lucru tare placut de a regasi, peste ani, ganduri si intamplari pe care le-am uitat intre timp. Asa ca mi-am luat inima in dinti si, intr-o seara de duminica, m-am reapucat sa astern ganduri noi.
Cu aceasta ocazie festiva, inaugurez o noua rubrica saptamanala: Ce ascult, vad si citesc.
Stiu ca nu am cititori, dar asta nu ma impiedica sa scriu pentru mine, e chiar nostim intr-un fel... Intotdeauna mi-a placut sa tin un jurnal!

Asa ca:

Ascult:  Gotye - Hearts a mess







Vad:  Lars and the real girl, cu Ryan Gosling si Emily Mortimer


Citesc:  Haruki Murakami - Cronica pasarii-arc



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca