miercuri, 30 mai 2012

0

Albumu' lui Tampila - Silueta




         A trecut destul de multa vreme de cand nu am mai vazut desene stranii pe pereti. Ma simteam ca si cum am pierdut ceva pretios, si am ajuns sa ma intreb daca aceste forme intamplatoare sunt rare, sau pur si simplu mi-am pierdut eu capacitatea de a le vedea.
         Pana intr-o seara, cand o asteptam pe Eliza la gara. M-am asezat pe o banca si, zbuf, mi-a aparut in fata ochilor. Era chiar in fata mea, pe un perete aflat la doua peroane distanta. O fata imbracata intr-o rochie sau poate o jacheta pana deasupra genunchilor, care alearga cu parul in vant, avand un buchet de flori in mana dreapta. Eliza a poreclit-o Pitica Trubadura, pentru ca ei i se pare ca buchetul de flori este de fapt un instrument de cantat. Asta este si partea frumoasa a acestor desene - fiecare isi imagineaza ceea ce vrea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca