joi, 10 mai 2012

0

Langa lac (3)

     
       Am reusit sa vin si a treia oara in acelasi loc, langa lac. Ca sa ajung aici, a trebuit sa astept sa treaca o turma de gaste (sau erau lebede?), care-si plimbau odraslele pe alee. Stau la umbra unui artar (daca-mi amintesc bine lectiile de botanica), iar putin in stanga mea, tarmul lacului este umbrit de trei chiparosi - ce copaci frumosi! Cam la 10 metri de mine, doua rate salbatice dormiteaza la mal. Locul asta este chiar foarte frumos, si-mi da o stare de bine fantastica. Aici, langa lac, ma simt foarte bine si nu ma deranjeaza ca sunt singura. In majoritatea cazurilor, insa, nu pot suporta singuratatea, mai ales cea din casa. Este o senzatie cu care nu stiu cum sa ma descurc.

        M-am lasat furata de peisajul din fata mea si mi-am imaginat cateva probe de indemanare cu bicicleta, atat de intens incat in fata ochilor mi s-a derulat un adevarat film: cum ar fi sa cobor cele 14 trepte care ajung la o mica suprafata plana si apoi direct in apa, cum m-as plimba chiar pe marginea ingusta a podului, incercand sa nu ma ia ameteala si sa gresesc directia, si tot asa. Mi-am imaginat chiar cum cineva cade cu bicicleta in lac la proba de pe pod, iar eu probabil ca i-as sari in ajutor. Desi nu eram sigura cum as plonja, cu mainile sau cu picioarele; nici macar nu am idee cat de adanc e lacul! Din nou, m-am gandit la fundul apei si la ce ar putea sa ascunda, dar apoi m-am linistit, amintindu-mi ca as fi incaltata (probabil).

         Si ma mai gandesc cum as putea sa ma organizez si eu odata, pentru a ma ocupa de toate lucrurile pe care am vrut sa le fac si pe care nu le-am inceput niciodata cu adevarat. Este un adevarat paradox: statul degeaba imi toceste psihicul, dar nu fac nici un efort pentru a ma pune la treaba. Singura metoda ar fi sa incerc sa ma autodisciplinez putin cate putin, ceea ce pare ceva foarte greu de realizat, dar nu imposibil.

         Si ma mai gandeam sa fac o lista cu lucruri marunte care te pot face sa te simti mai bine si care, cel putin  in cazul meu, functioneaza. Nu este deocamdata o lista lunga, dar sper sa tot creasca. Si trebuie sa mentionez ca nu include shoppingul sub nici o forma - nu stiu ce om "inteligent" a putut sa proclameze aceasta activitate drept eliberatoare (probabil ca este, pentru o anumita categorie de persoane). In  lumea reala, de obicei regreti ca ti-ai cheltuit banii pe lucruri de care nu aveai nevoie cu adevarat. Lista mea o s-o pun intr-un post separat, pentru a mai adauga, in timp, cate ceva.



susa foto: http://thebicycleisart.com/post/6825012176/crossing-the-bridge

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca