luni, 1 martie 2010

1

Tentatii in 30 de minute

      Drumul pe jos de la Clubul Taranului pana acasa dureaza cam jumatate de ora. L-am parcurs recent, intr-o zi cu soare, si abia acum am devenit constienta cat de multe "tentatii" sunt presarate in decurs de 30 de minute. Ma refer la ce pot cumpara de-a lungul acestui drum. Si totul se planuieste si selecteaza in mintea mea, evident.

  • imediat dupa muzeu, este o farmacie cu preturi mai mici. Am ceva de cumparat de acolo? Am o durere, ceva, orice? Nu, bine. Trec mai departe;
  • urmeaza Plafarul. Am ceva de luat de la plafar? Un ceai, un ulei esential? Nu? Ok;
  • imediat, Mini Prix. Oau, reduceri. Manechinele sunt aproape dezbracate. Sa intru? Hmm, ultima oara a fost o inghesuiala teribila la cabinele de proba, iar hainele sunt cam nasoale. Sarim peste el de data aceasta;
  • mai incolo, un magazin cu pantofi. Intru, dar renunt sa cumpar ceva pentru a nu stiu cata oara, pentru ca vad foarte bine ca pantofii sunt din plastic. Stiu deja asta, dar eu tot insist;
  • la mica distanta, Fashion Tattoo. Vai, cand o sa-mi cumpar cercelul ala de buric?? Niciodata nu am bani pentru el. Nici de data aceasta, evident;
  • doi pasi mai incolo, Second Hand. Magazinele mele favorite. Intru, nu se poate sa nu intru, mai ales ca au si reduceri. De aici nu ies cu mana goala, ci cu doua fuste. Am invatat sa fiu mai selectiva, dupa ce am aruncat vreo trei saci cu haine de la second, luate in momente de euforie. 
  • urmeaza piata 1 Mai, cu shaorma cea vestita. Am ratat perioada de reduceri incredibile, cand oamenii stateau la coada sa se indoape cu shaorma de trei lei. Renunt si la shaorma, desi mi-e foame. Pute prea tare, chiar si fara optiunea usturoi. Si sunt sanse mari sa mi se faca greata.
  • mai incolo, pe cealalta parte, alt Second Hand. Dar astia nu au reduceri, asa ca nici nu ma obosesc sa trec strada;
  • ceva mai incolo, Mega Image. Nu ca nu ar fi fost si altul mai in spate, dar asta imi sare mereu in ochi, e mare si are multe chestii. Oare mai au varza in ghiveci, de care am luat acum cativa ani ? Nu am chef de cozi azi;
  • mai departe, magazinul Galla, cu unelte de pictura, sculptura etc. Sa-mi mai iau un lut, o pensula, o vopsea?? Nu, am luat deja, trebuie sa ma abtin. Cand le termin.
  • de la piata Domenii trebuie musai sa cumpar ceva, chiar daca nu am neaparata nevoie. Macar ceva pentru Bruno.
     De-aici se temina, de obicei, lupta interioara, pentru ca mai am putin pana acasa si nu mai sunt magazine. Si sunt sanse mari sa am deja mainile pline.

Un comentariu:

  1. Fain drum...si la fel de fain... e faptul ca in ciuda atator tentatii, ratiunea primeaza:P

    RăspundețiȘtergere

nu merge reply, asa ca