luni, 15 februarie 2010

0

Clovnul din metrou


In seara asta l-am intalnit pentru a doua oara pe clovnul din metrou, chiar asa, ma intreb de ce nu l-am vazut mai des. As vrea sa ii fac o fotografie intr-o zi. Pacat ca am aparatul atat de greu si nu-mi vine sa-l iau cu mine. As merge o statie in plus ca sa ii pot face o fotografie buna.

Prima oara cand l-am vazut am stat foarte aproape de el asa ca, in momentul in care a inceput sa arunce cu popicele alea in aer (nu stiu cum le-o zice), am avut ceva emotii ca una dintre ele o sa-i scape si o sa-mi aterizeze fix in cap. Dar nu am schimbat scaunul, am zis - fie ce-o fi, viata mea e destul de plicticoasa acum, macar o popica in cap sa imi iau. Si pot spune ca am avut o zi cu peripetii. :) Pana la urma chiar a scapat una, dar din fericire a aterizat la picioarele mele. Oricum, chiar m-a amuzat. A meritat leul pe care i l-am dat. Cred ca de fiecare data cand l-as intalni i-as da un leu. Il merita, am zis.

Azi era din nou prezent in vagon, pe acelasi traseu. Dar nu am mai nimerit langa el, ci vizavi. Era plin de oameni la ora aia, asa ca am urmarit reactiile celor din jur. Pana la urma, nu vezi zi de zi un clovn in metrou. Sau poate ei vad, cine stie? Cert e ca majoritatea oamenilor ignorau complet prezenta lui. Tipa de langa mine citea dintr-o carte, tinerii de alaturi isi continuau discutia, oamenii mai in varsta priveau in gol, iar badigarzi nu avem pe aceasta linie. Chiar asa, sa nu se lase ei smulsi un pic din rutina mersului cu metroul? Doar un tip, asezat pe scaunul din vecinatatea clovnului, il privea amuzat. Probabil trecea prin aceleasi senzatii tari traite si de mine. O va scapa sau nu o va scapa? Uneori aveam impresia ca se uita de fapt la mine, printre popice. Probabil m-am inselat. Am avut timp sa observ si cu ce era incaltat: o pereche de UGG-uri...alegere cel putin stranie pentru un baiat. Probabil de-aia ii si placeau clovnii.

Si...a scapat-o din nou, in aceeasi directie. Ma intreb daca momentul nu e regizat, asa, pentru divertisment. Doamna de langa nu a schitat nici o grimasa, nu s-a ferit, pentru ea clovnul probabil ca nici nu exista. Daca i-ar fi aterizat popica in cap ar fi crezut ca se dezintegreaza metroul. Sau ca e foc pe undeva si a cazut automat extinctorul, cum a auzit ea ca se intampla in avion. :) Nu l-am urmarit pe baiatul cu UGG sa vad daca face o donatie cat de mica, dar, oricum, lumea nu a fost prea generoasa in seara asta. O zi grea, probabil. Dar nici macar un zambet?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca