luni, 15 februarie 2010

0

Noi dorinte


Vechile dorinte neindeplinite raman in picioare, desigur. Sa vedem cat or mai rezista (still standing, yeee). :)
Incep o lista noua. Ia sa vedem, in ordinea prioritatilor, cam cum as vedea eu lucrurile?

Chestii serioase

1. Site-ul meu cu fotografii. Mi se pare cel mai usor de realizat si e destul de concret.

2. Sa fac sport constant. Altfel o sa crape blugii pe mine. Tot aici, sa merg mai des cu bitza. Desi a ruginit deja in beci. Si s-o las mai moale cu fumatul...

3. Sa invat un soft de muzica. Mi se pare destul de greu, dar cu putina perseverenta... Practice makes it perfect! Tot aici, sa continui cu muzica.

4. Sa imi aleg un proiect de fotografiat. Apoi inca unul...si tot asa.
5. Proiectele mele cu biscuiti. Daca nu ma apuc nici anul asta, pot sa uit de ele.

6. Proiectele mele cu documentare (filmate), desi sunt cam neclare. Dar este o dorinta noua!

7. Pictura? E mai la coada listei...


Chestii neserioase

1. Sa ies in oras cat pot de des si sa ma distrez. Daaaa! Sa nu uit ca in Bucuresti se intampla mereu cate ceva.

2. Sa merg in Mexic, marea mea dorinta. Dar mai intai trebuie sa vorbesc fluent spaniola! Si e biletul scump...Si Claudiu n-o sa ma lase...Si ce fac cu Bruno... Pare total irealizabil!

3. Sa invat sa calaresc, iara si iara. Poate la vara, la Golesti, mi-a zis mie Alina ca se poate.

4. Sa iau brevetul de scufundator (acum dau copy-paste din lista veche);

5. Sa sar cu parasuta. Sa fac bungee-jumping. Sa invat sa schiez mai bine;

6. La street dance tot vreau sa ajung, dar mai intai trebuie sa fac sport o vreme. Apoi mai vedem. Parca nici nu se mai tin cursuri!

Italiana si franceza, poate anul viitor. Aparat foto nou, numai daca realizez norma de proiecte foto si nu ma sictiresc iarasi de fotografie intre timp. De calatorii nu zic nimic pentru ca, daca am timp, bani si prieteni cu care sa merg, am o hotarare si o ambitie in mine, ceva de speriat! Nici macar nu merita sa le trec pe lista! :) Dupa ce o sa aiba Irina bebe, daca mai are chef de mine, sper sa merg si pe munte mai des, acum ca or sa faca si ei un traseu mai usor...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca