vineri, 19 februarie 2010

0

Lut, vopseluri si bebe

Nu se afla printre dorintele mele, dar iata ca si-a facut loc: astazi mi-am cumparat LUT! E un lut deosebit, care se intareste in aer si nu trebuie pus la cuptor. De fapt Claudiu a fost cel care l-a descoperit -si deja si-a modelat o pipa functionala!-, eu doar m-am luat dupa el. :) Mi-am cumparat trei culori: negru, bleu si alb. Si mi-am mai luat si primele culori acrilice din viata mea. Primul lut si primele culori acrilice!
De cumparat a fost simplu, acum vine partea mai grea: sa modelez si sa pictez...Probabil voi face cercei si pandantive la inceput. Sper (am zis ca nu mai folosesc acest cuvant), adica TREBUIE sa ma mobilizez si sa le fac. Am nevoie de asta and I want to make it happen. Suna mai bine in engleza. :)

Si tot astazi am mai avut o premiera: l-am vazut pentru prima oara pe bebele verisoarei mele, Ana. Schimonosit, ca toti copiii nou-nascuti, dar am simtit o oarecare duiosie uitandu-ma la el, asa mic si firav cum era, prezentat ca la o expozitie cu vanzare de catre asistenta care-l tinea pe brate, in timp ce noi il fotografiam si il filmam.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca