vineri, 30 mai 2008

0

Tot ce as vrea eu sa fac

O sa incep o lista cu tot ce as vrea eu sa fac, si o sa tot adaug pe masura ce apar noi dorinte. Ordinea este aleatorie, in functie de "stream of ideas".
Daca reusesc sa fac ceva... o sa trec acolo BIFAT !! (s-o vad si pe-asta!)

1. Sa ajung odata la cursurile alea de street dance, si nu doar o data;

2. Sa iau brevetul de scufundator (macar prima etapa);

3. Sa invat sa calaresc (un cal, of course)  si sa ma plimb macar o data prin padure, calare;

4. Sa sar cu parasuta;

5. Sa fac bungee-jumping (mi-a promis odata cineva, dar m-a lasat cu ochii-n soare);

6. Sa invat sa schiez mai bine;

7. Sa merg la un bazin sa inot;

8. Sa merg ceva mai des pe munte, sa fac trasee, sa stau la cort (acum nu merg aproape deloc);

9. Sa imi termin odata site-ul!!!;

10. Sa realizez macar un exemplar din "creatiile" mele pentru care am idei. Ma refer la lucrusoarele mele din portocale, biscuiti si alte chestii comestibile. Macar asa, sa vad ca au prins viata, chiar daca n-o sa fac o afacere din asta;

11. Sa mai cant la pian. L-am lasat balta de tot;

12. Sa-mi cumpar o orga electronica;

13. Sa ma apuc candva sa compun piesele care imi suna in cap. Dar mi-e teama ca n-o so fac niciodata;

14. Sa ma apuc sa pictez. Sau, mai bine zis, sa invat sa pictez. Cred ca as picta naiv. Candva aveam un oarecare talent pentru asta...sau poate mi s-a parut;

15. Sa invat mai bine italiana si franceza. Poate si spaniola? Hmm, germana e prea mult;

16. Sa ma las de fumat? Inca nu...

17. Sa-mi cumpar un aparat foto nou si, poate, echipament de studio.

VA URMA...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca