joi, 29 mai 2008

0

Albumu' lui Tampila - Monstruletzul




      Da, imi doresc de mult sa am un album cu fotografii facute de mine. Ce, numai Piticu sa faca poze? Uite ca am si eu ceva de aratat. O sa-mi fac un album numai al meu, Albumu' lui Tampila, adica, cu lucruri pe care doar eu le vad. Pacat ca nu le vad in fiecare zi. Nu m-as mira sa nu le inteleaga nimeni, cu exceptia prietenului meu, Natangu. Pentru toti ceilalti trebuie sa le explic.

      Monstruletzul:  am fotografiat odata apa din Cismigiu. Abia mult mai tarziu am observat fiinta ciudata care ma privea din unduirile apei, cu botul ei de hipopotam. Am decupat-o din poza mai mare si i-am dat un nou sens doar ei, straniei fapturi. Piticu, sa stii ca nu am lucrat nimic in PS. Ce, nu ma crezi??

     Revin: Eliza mi-a semnalat ca in capul monstruletzului este un altul mai mic, ca un fel de broasca. Daaa, este acolo!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca