vineri, 30 mai 2008

0

Albumu' lui Tampila - Elefantelul




      Da....revenim la album. Astazi, elefantelul din telina.

      Piticu fotografia intr-o zi o telina la studio, eu eram pe-aproape si, deodata, l-am vazut. Statea cuminte, culcat pe labele (picioarele?) din fata, cu trompa atarnandu-i luuuung pana jos. I-am vazut chiar si urechiusa. Era doar un pui mic de elefant, putin trist ca telina aia va fi cumparata de cineva si gatita, iar el va disparea pentru totdeauna in oala cu supa. Ma bucur ca l-am vazut eu inainte sa dispara fara urma, nevazut si nestiut de nimeni. Nu e de-a dreptul uimitor ?!

      PS: Cred ca doar pentru mine este uimitor. Toti cei care au vazut poza pana acum au zis ca da, e intr-adevar un elefantel acolo, dar ca arata destul de scarbos, cu toate radacinile alea. I'm sad :(

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca