vineri, 20 noiembrie 2009

0

Anja Plaschg (Soap&-Skin) - o tipa talentata

Am descoperit-o intamplator, mi-au placut de la bun inceput cateva piese - din cate am inteles, le-a compus chiar ea. Am intrat pe site sa aflu mai multe, dar am iesit repede - are un site ciudat, creepy as putea spune, cu o muzica si mai creepy in fundal (asta nu e de bine pentru numarul de vizitari, dar poate altora le place).
Oricum, piesele mi se par chiar faine.
Claudiu, cica: Si tu poti sa faci o astfel de muzica. Daaaa....vom vedea. Eu nu ma pronunt, nici ca da, nici ca ba. Macar acum am instrumentul muncii, o superba claviatura midi care scoate sunete doar daca o conectez la calculator. Are 88 de clape si suna uimitor de bine. Face ca pianul, ca vioara, ca trompeta...si ca multe altele. Poate chiar sa fluiere, stiti voi, ca in Kill Bill... Mai am nevoie de un soft unde sa pun cap la cap mai multe linii melodice si vad eu pe urma...
Am primit-o de ziua mea de la Fratello, Uriashul adica. El este fratele Piticilor, dar este adoptat. Doar este Urias. Cum altfel putea sa care o orga de 20 de kile? Am zdranganit, am si inregistrat ceva, dar mai am pana sa fac muzica de film, asa cum imi doresc in secret. :)
Pana atunci, bucurati-va de muzica Anjei.


 Soap&Skin - Spiracle





Soap&Skin - Turbine Womb


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca