vineri, 25 septembrie 2009

0

Tampila revine

Oau, cat de mult a trecut de cand n-am mai scris pe blog ! Cam de cand ne-am mutat de langa Cismigiu. Zona aceea avea ceva special...sau poate eu GANDEAM ceva mai mult atunci. Am fost intr-o pasa ciudata in ultimele luni, n-am facut mai nimic important. Nici macar nu am mai fotografiat (ma refer la poze pentru sufletul meu, nu la cele de studio). Acum este septembrie, iar ultimele fotografii le-am facut prin primavara. Este uimitor cum de am reusit sa ajung in extrema cealalta. Am avut o mica vacanta prin tara si nu am facut nici macar o poza, desi am trecut prin zone frumoase. Am fost in Grecia si nu m-am obosit nici macar sa scot aparatul din apartament, dar'mite din geanta. In sufletul meu s-a instalat un dezinteres total fata de fotografie. Singurul regret ar fi ca nu am amintiri palpabile din acele calatorii. Poze la care sa ma uit peste cativa ani. Poate ar trebui sa-mi iau un compact, e incomparabil mai usor de carat. :)  

Acum, la inceputul toamnei, redescopar cititul in parc (sau la terasa MTR) si hoinaritul aiurea prin oras. Este grozav, simt ca incep sa revin la viata, ca reincep sa gandesc! In ultimele luni m-am simtit goala pe dinauntru, letargica...este ciudat, nici eu nu inteleg pe deplin ce mi s-a intamplat. Problema este ca m-am trezit cam tarziu, o sa vina frigul si n-o sa mai pot citi in parc... :((  As avea multe de scris, dar acum nu-mi vine nimic in minte. Ma bucur totusi ca am reinceput sa scriu. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu merge reply, asa ca